Στο σχολείο μας, κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους 2024-2025, οι μαθητές του τμήματος Β Υγείας 2 συμμετείχαν σε μια διαθεματική δράση που συνδύαζε την Αγγλική γλώσσα, την Ανατομία και τη Χημεία/Βιολογία, με στόχο να κατανοήσουν βιωματικά τη σημασία της υγιεινής και της πρόληψης στη μετάδοση παθογόνων μικροοργανισμών.
Οι εκπαιδευτικοί αξιοποίησαν μια ποικιλία διδακτικών μεθόδων, όπως η μέθοδος CLIL, η ομαδοσυνεργατική μάθηση, η μέθοδος project, το παιχνίδι ρόλων και ο καταιγισμός ιδεών, για να ενισχύσουν την ενεργό συμμετοχή των μαθητών.
Στο πλαίσιο του μαθήματος της Αγγλικής γλώσσας, με την καθοδήγηση της καθηγήτριας κ. Τσανακαλιώτη Δέσποινας, οι μαθητές εξοικειώθηκαν με την αγγλική ορολογία που σχετίζεται με την πρόληψη και την υγιεινή.
Στο μάθημα της Ανατομίας, υπό την επίβλεψη της καθηγήτριας κ. Λουλακάκη Μαρίας, οι μαθητές διερεύνησαν βιωματικά τρόπους πρόληψης της μετάδοσης ασθενειών.
Τέλος, στο μάθημα της Χημείας/Βιολογίας, με την καθηγήτρια κ. Ταλιούρη Ειρήνη, οι μαθητές εξέτασαν βιωματικά τη μετάδοση παθογόνων μικροοργανισμών στην κοινότητα.
Αυτή η πολυθεματική προσέγγιση επέτρεψε στους μαθητές να συνδέσουν τη θεωρητική γνώση με την πρακτική εφαρμογή, ενισχύοντας την κατανόηση και την ευαισθητοποίησή τους σε θέματα υγιεινής και πρόληψης.